پس از یک وقفه چهار هفتهای، تیم فرمول یک ردبول با بهروزرسانیهای قابل توجهی به پیست «سرکیت اوف دِ آمریcas» (Circuit of The Americas) آمد. این بهروزرسانیها به مدل RB20 افزوده شدند و به نظر میرسید که به خصوص در کمک به ماکس ورستاپن برای کسب مسابقهی اسپرینت و قهرمانی در آن، مؤثر بودهاند. با این حال، ردبول هنوز در گرند پری از تیم فراری عقبتر بود.
یکی از تغییرات ظاهراً مشهود در طراحی، مربوط به سطح بالای سایدپاد بود، که اکنون در قسمت عقب شیب بیشتری دارد و بهطور متفاوتی با کف خودرو متصل میشود. همچنین تغییراتی در بالههایی که در لبه کف قرار دارند، اعمال شده است؛ بهطوری که در یک سوم پایانی طول این بالهها، زاویهی انحنای بیشتری ایجاد شده است.
توجه به این جزئیات در طراحی، نه تنها به عملکرد خودرو در پیست کمک میکند، بلکه نشاندهندهی تلاش بیوقفه ردبول برای بهبود و دستیابی به بهترین کارایی در مسابقات است.