در بازدید مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از مجموعه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، به ویژه خودروهای برند فونیکس NEV، میزان آمادگی این شرکت در ارائه خدمات خودروهای انرژی نوین مورد بررسی قرار گرفت.
در گزارش ارائه شده توسط مدیران ارشد شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، برنامههای توسعه خدمات به مشتریان خودروهای برقی و هیبریدی برند فونیکس NEV و برنامههای آتی این شرکت مطرح شد.
شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو به عنوان بازوی تأمین خدمات به مصرفکنندگان خودروهای این شرکت در چهار برند مختلف، همگام با تحولات بازار خودرو کشورمان و راهاندازی برند فونیکس NEV، سلسله اقداماتی را به منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خودروهای انرژی نو آغاز کرده است.
این شرکت از سال گذشته تاکنون، با برگزاری دورههای آموزشی، تأمین قطعات یدکی، ارائه سرویسهای تخصصی، سریع و مطلوب، احداث ایستگاههای شارژ سریع، بهروزرسانی استانداردهای ارائه خدمات و... تلاش بر پیشتازی در بازار خودروهای برقی و پلاگین هیبرید کرده و به طور مستمر در حال زمینهسازی برای توسعه و رونق خودروهای نسل جدید است.
در همین راستا، گروهی از مدیران ارشد وزارت صمت و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشورمان از جمله مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت، رئیس اداره خدمات پس از فروش وزارت صمت، مدیر مهندسی بازرسی خدمات و رئیس مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور در شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو و دیدار با مدیران این مجموعه، گزارشی از خدمات و اقدامات این شرکت در زمینه توسعه خدمات پس از فروش خودروهای برقی و پلاگین هیبرید دریافت کردند.
**برند فونیکس NEV؛ پیشتاز بازار خودروهای انرژی نو**
احمد معروفخانیها، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در این جلسه با اشاره به هدف این شرکت برای پیشتازی بازار خودروهای انرژی نو، به محصولات متنوع و متعدد این شرکت در برندهای امویام، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم اشاره کرد و اظهار داشت که فونیکس NEV به عنوان برند خودروهای انرژی نو، خودروهای تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید و تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید را به بازار عرضه کرده و به زودی مدلهای افایکس برقی و آریزو 8 پلاگین هیبرید را نیز به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. تاکنون، این برند بیشترین فروش خودروهای انرژی نو را تجربه کرده است.
وی با بیان اینکه مدیران خودرو به عنوان اولین شرکت موفق در واردات قطعات خودروهای برقی و هیبریدی عمل کرده است، افزود: "ما دورنمای آینده را برای خودروهای انرژی نو دیدهایم و گارانتی بلندمدتی را برای خودروهای عرضه شده در ذیل برند فونیکس NEV ارائه میدهیم. مدیران خودرو برنامههای متعددی برای خودروهای برقی و هیبرید دارد و به تازگی سفری ۱۰۰۰ کیلومتری توسط اصحاب رسانه برگزار کرده است. در این سفر، کیفیت و کارایی خودروهای انرژی نو به خوبی تست و بررسی شد. ما قصد داریم با همکاری دولت، زمینه را برای عرضه خودروهای برقی فراهم سازیم و با ایجاد ایستگاههای شارژ عادی و شارژ سریع در شهرهای متعدد، مصرفکنندگان را از مزایای این خودروها برخوردار کنیم."
مرتضی نوراللهی، مدیر فنی مهندسی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، با ارائه گزارشی از خدمات مطلوب به مشتریان خودروهای انرژی نو برند فونیکس NEV، به برنامههای این شرکت در زمینه راهاندازی ایستگاههای شارژ انحصاری برای مشتریان مدیران خودرو پرداخت و از برگزاری دورههای آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش متخصصان بخش خدمات و بهروزرسانی تعمیرگاههای این شرکت در سراسر کشور خبر داد.
بازدید از تعمیرگاه مرکزی پیشرفته و ایستگاههای تعمیراتی و ایستگاه های شارژ سریع خودروهای برقی
در این بازدید ضمن تحسین عملکرد مدیران خودرو به عنوان یکی از پیشتازان ارائه خدمات مطلوب خودروهای برقی به مصرف کنندگان خودروهای برقی و هیبرید، به بازدید از بخشهای مختلف این تعمیرگاه پرداخته شد. همچنین در این بازدید از ایستگاه شارژ خودروهای برقی دیدن شد که شامل برقی DC و AC مختص خودروهای انرژی نو است و در حین مراجعه مصرفکنندگان به تعمیرگاه مرکزی فونیکس NEV، امکان شارژ سریع و برخورداری از منبع تغذیه الکتریکی را فراهم میسازد. ایستگاه های شارژ سریع مجهز به آدابتورهایی با قابلیت شارژ ۸۰ درصد باطری در عرض ۴۰ دقیقه را دارند.
در ادامه، امکان رانندگی با خودرو افایکس برقی به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروهای برقی بازار فراهم شد و مهمانان حاضر از وزارت صمت، تجربه رانندگی با این خودرو را پشت سر گذاشتند و به تحسین عملکرد این خودرو پرداختند.
بازدید از تعمیرگاه مرکزی فونیکس، مشاهده زیرساخت های فراهم شده از سوی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مختص خودروهای انرژی نو که شامل دستگاهها و ادوات مخصوص به خودروهای برقی و پلاگین هیبرید میشود نیز بخش دیگری از این رویداد بود.
در بازدید از این تعمیرگاه، بازدیدکنندگان سوالاتی در خصوص مباحث ایمنی این خودرو مطرح کردند. در راستای پاسخگویی به سوالات حوزه ایمنی، متخصصان و کارشناسان آموزش دیده مدیران خودرو به وسیله دستگاههای متعدد از جمله جک برقی مخصوص خودروهای برقی،دستگاه های عیب یاب و همچنین تجهیزات و ابزار آلات مخصوص کار با این خودروها توضیحات مربوط به حوزه ایمنی موتور و باتری خودروهای پلاگین هیبرید را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.
همچنین به گواه گزارشهای موجود، تاکنون هیچ مشکلی از بابت باتری خودروهای انرژی نو برند فونیکس NEV به وجود نیامده و تمام باتریها در نهایت ایمنی و سلامتی کار کردهاند.
شرکت خدمات پس از فروش مدیران به عنوان یکی از بزرگترین ارائه کننده خدمات در کشورمان، نه تنها زیرساختها و قطعات یدکی موردنیاز مصرف کنندگان را همزمان با عرضه خودروهای انرژی نو آماده کرده، بلکه در راستای توسعه ایستگاههای شارژ و دانش افزایی متخصصان خود نیز برنامههای متنوع و متعددی را در نظر دارد که تسهیل گر استفاده از آخرین تکنولوژی روز جهان در ایران خواهد شد.