مشکلات مداوم همیلتون با W15: نگاهی به مرحله تعیین خط در مکزیک

مشکلات مداوم همیلتون با W15: نگاهی به مرحله تعیین خط در مکزیک
لوئیس همیلتون به‌طور صریح ابراز ناامیدی خود را از عملکرد غیرقابل پیش‌بینی خودروی مرسدس W15 در مراحل تعیین خط فصل 2024 بیان کرد. پس از کسب مقام ششم در گرید شروع جایزه بزرگ مکزیک، همیلتون به چالش‌هایی که در این فصل با آن روبه‌رو بوده، اشاره کرد و گفت که "هر مرحله تعیین خطی که امسال داشته‌ام"، برای او "ناامیدکننده" بوده است. همیلتون که از جدیدترین قطعات به‌روزرسانی شده در …
ادامه مطلب

نکات مهم برای سفر به مکزیکوسیتی در زمان گرندپری

نکات مهم برای سفر به مکزیکوسیتی در زمان گرندپری
نکات مهم برای سفر به مکزیکوسیتی مکزیکوسیتی: پایتخت بلندمرتبه مکزیک مکزیکوسیتی، پایتخت تاریخی مکزیک و قدیمی‌ترین پایتخت در قاره آمریکا، بر روی ویرانه‌های پایتخت باستانی آزتک‌ها، تینوچتیتلان، بنا شده است. این شهر با ترکیبی بی‌نظیر از تاریخ، مدرنیته و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. از کاوش در ویرانه‌های باستانی و موزه‌های شگفت‌انگیز، تا لذت بردن از پارک‌های سرسبز و محله‌های پرشور، مکزیکوسیتی برای هر سلیقه‌ای …
ادامه مطلب

گرند پری مکزیک : آشنایی با پیست اتودرومو ارمانوس رودریگز مکزیک

 گرند پری مکزیک : آشنایی با پیست اتودرومو ارمانوس رودریگز مکزیک
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE LA CIUDAD DE MÉXICO 2024 "فرمولا 1 گرند پری  مکزیک 2024"     تعداد دورها:  71 اولین گرندپری : 1963 سال مسافت مسابقه:  305.354 کیلومتر طول پیست:  4.304 کیلومتر رکورد دور:  1:17.774 (والتری بوتاس، 2021)  کشف تاریخ و جذابیت‌های اتودرومو ارمانوس رودریگز در مکزیکوسیتی این پیست به نام مشهورترین برادران مسابقه‌ران مکزیک، پدرو و ریکاردو رودریگز، نامگذاری شده است. اتودرومو ارمانوس رودریگز یک پیست آماده …
ادامه مطلب

دفاع توتو ولف از لوئیس همیلتون و انتقاد از جریمه جورج راسل در گرند پری ایالات متحده

 دفاع توتو ولف از لوئیس همیلتون و انتقاد از جریمه جورج راسل در گرند پری ایالات متحده
  وتو ولف، مدیر تیم مرسدس، از لوئیس همیلتون در پی خروج زودهنگام او از گرند پری ایالات متحده دفاع کرده و تأکید کرد که "قطعاً" مشکلی در خودرو این قهرمان هفت‌باره جهان وجود داشته است. همیلتون تنها سه دور پس از آغاز مسابقه در پیست "سیرکیت آو د امریکا" کنترل خودروی W15 خود را از دست داد و در همان نقطه‌ای که هم‌تیمی‌اش، جورج راسل، در مرحله تعیین خط …
ادامه مطلب

ساینز: احساساتی متناقض پس از دومین جایگاه در گرند پری ایالات متحده و پیروزی تیم فراری

ساینز: احساساتی متناقض پس از دومین جایگاه در گرند پری ایالات متحده و پیروزی تیم فراری
کارلوس ساینز، راننده اسپانیایی فراری، پس از کسب جایگاه دوم در گرند پری ایالات متحده، ابراز خوشحالی کرد، اما در عین حال به این موضوع فکر کرد که چه ممکن بود بهتر شود. او از اینکه تیم فراری توانست یک مقام یک-دو را کسب کند، “به شدت خوشحال” بود، اما همچنین از نتایج شخصی خود احساس تاسف کرد. ساینز در طول آخر هفته در پیست «سرکیت آف د آمریکاس» بسیار …
ادامه مطلب

پیروزی لکرک در گرند پری آستین

پیروزی لکرک در گرند پری آستین
چارلز لکلرک پس از پیروزی فوق‌العاده‌اش در گرندپری ایالات متحده، ابراز خوشحالی کرد و اعلام کرد که فراری همچنان "به دنبال قهرمانی" است، پس از اینکه این تیم در پیست «سیرکیت آو د آمریکنز» موفق به کسب یک و دو شد. گرندپری ایالات متحده۲۰۲۴: لکلرک خط پایان را عبور کرده و سومین پیروزی خود در فصل را به دست آورد   لکلرک که در رده چهارم روی گرید قرار داشت …
ادامه مطلب

همیلتون در حال بررسی شروع از خط تعمیرات پس از خروج "دلسردکننده" از مرحله Q1 در پیست آمریکا است.

همیلتون در حال بررسی شروع از خط تعمیرات پس از خروج "دلسردکننده" از مرحله Q1 در پیست آمریکا است.
لوئیس همیلتون، سه بار پوزولیت پیست آمریکا، از خروج دلسردکننده‌اش در مرحله Q1 برای تعیین خط جایزه بزرگ ایالات متحده 2024 ابراز ناراحتی کرد. او پیشنهاد داد که ممکن است تغییری در واحد قدرت داشته باشد و جریمه شروع از خط تعمیرات را برای تلاش به دست آوردن نتیجه بهتر در روز یکشنبه بپذیرد. اوایل روز شنبه، همیلتون گزارشی مبنی بر وجود مشکلی در مرسدس W15 بهبود یافته‌اش در دور شکل‌گیری اسپرینت داده بود، در حالی که مسابقه را در جایگاه ششم به پایان رساند. اما قهرمان هفت بار اعتقاد داشت که این مشکل باعث مشکلات تعادل در خودرویش در مرحله تعیین خط نیز شده است. همیلتون در مرحله Q1 به طور شوک‌آور از مسابقه خارج شد، در حالی که در جایگاه نوزدهم قرار گرفت و توسط هم‌تیمی سابقش، والتری بوتاس، در تیم Kick Sauber، شکست خورد. وقتی از او پرسیده شد که آیا از عدم بهره‌برداری از سرعت امیدوارکننده‌ای که در برخی از نقاط این هفته نشان داده بود ناراحت است، همیلتون پاسخ داد: "خوب من جایگاه نوزدهم دارم، بنابراین... " و افزود: "[خودرو] در تعیین خط بسیار بد بود. این قطعاً دلسردکننده است.
ادامه مطلب

لاندو نوریس: از «دور زیبای» پول پوزیشن تا پیش‌بینی مسابقه‌ای سخت در آستین

لاندو نوریس: از «دور زیبای» پول پوزیشن تا پیش‌بینی مسابقه‌ای سخت در آستین
لاندو نوریس از تیم مکلارن از به‌دست آوردن پول پوزیشن در گرندپری آمریکا با یک «دور زیبای» خود بسیار خوشحال بود، هرچند که او اذعان کرد که خوش‌شانس بوده است. به‌دلیل پرچم‌های دو زرد موج‌دار، مکس ورشتپن و کارلوس ساینز نتوانستند عملکرد خود را بهبود بخشند. «من خوش‌شانس هستم و از این موضوع استقبال می‌کنم»    در حالی که ورشتپن در مرحله Q1 و Q2 پیشتاز بود، نوریس در اولین دورهای Q3 یک دور شگفت‌انگیز زد و خود را به‌طور موقت در پول پوزیشن قرار داد. او در تلاش دوم خود نتوانست بهتر عمل کند و قبل از اینکه جورج راسل در پیچ ۱۹ به‌طور دراماتیک تصادف کند، هنوز در مسیر بود. این حادثه باعث شد که رانندگانی که هنوز در حال حرکت بودند، از جمله ورشتپن، سرعت خود را کاهش دهند. نوریس پس از خروج از خودرو و با بررسی دور ۱:۳۲.۳۳۰ خود، اظهار داشت: «این یک دور زیبا بود. نمی‌توانستم خیلی سریع‌تر از این بروم. زمانی که یک دور را انجام می‌دهید و فکر می‌کنید که سخت است که آن را شکست داد، من همه چیز را به میدان گذاشتم. این تمام چیزی بود که نیاز داشتیم.» او افزود: «ما تقریباً تمام آخر هفته را با سرعت پایین‌تری نسبت به فراری‌ها و رد بول‌ها داشتیم، بنابراین باید کاری می‌کردم و امروز این کار را انجام دادم. یک دور خنک و راه خوبی برای شروع مسابقه فرداست.» با توجه به اینکه جلسه تعیین خط تنها چند ساعت پس از اسپرینت سرگرم‌کننده در "سرکت آو آمریکا" برگزار شد، از نوریس پرسیده شد که آیا تغییر ذهنیت بین هر دو رویداد چالش‌برانگیز بوده است؟ نوریس ۲۴ ساله توضیح داد: "در اینجا بله، زیرا خیلی سریع‌تر است. این یکی از پیست‌هایی است که وقتی درون آن هستید، می‌گویید 'وای این خیلی سریع است' و هیجان‌انگیز است و احساس خوبی به شما می‌دهد." نوریس افزود: "این پیست پر از برجستگی و سریع است، به‌ویژه بخش اول آن، پس لبخندی به چهره‌تان می‌آورد و قطعاً پایان یافتن به عنوان سریع‌ترین هم لبخند بزرگی بر چهره‌تان می‌آورد. یک روز سخت، یک آخر هفته سخت برای ما بود اما تغییرات زیادی را انجام دادیم." او ادامه داد: "فکر می‌کنم همه چیز را بررسی کردیم و بهبودهایی که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. شاید ما سریع‌ترین ماشین امروز نبودیم. کارلوس گفت که می‌خواست سریع‌تر برود، مکس هم می‌خواست سریع‌تر برود، پس من خوش‌شانس هستم و از آن استفاده می‌کنم." نوریس در اسپرینت سوم شد، زیرا در دور آخر توسط ساینز با توجه به مشکلات خودروی مک‌لارن با تخریب لاستیک، پیشی گرفته شد. نوریس در پاسخ به اینکه آیا اطمینان دارد که این مشکل برای مسابقه روز یکشنبه حل شده است، گفت: "اوه بله! این سخت است، من تحقیقاتم را انجام می‌دهم. ما قبلاً تغییراتی اعمال کردیم تا امیدواریم در آن جهت بهبود یابیم، اما زمان نشان خواهد داد." نوریس با وجود پایان ناامیدکننده، از نکات مثبت اسپرینت آستین یاد می‌کند و بیان می‌کند که مک‌لارن سرعت رقبا را ندارد. "ما سخت کار خواهیم کرد، تا کنون کار خوبی انجام داده‌ایم. جعبه شماره یک را علامت زدیم، اما فردا مسابقه سختی خواهد بود."
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید